sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 1

...
Ellie
Z dziewczynami spotkałyśmy się na korytarzu , spojrzałyśmy na siebie i zaczęłyśmy  krzyczeć , aaaaaaaa tu jest wspaniale ! Elitarne idziemy na zakupy ! (Elitarne to nasz klub nazwa pochodzi od naszych imion Ellie to Eli ,Tara to tar ,a Nesy to ne ) ...... po 3 godzinach kupowania każda z nas miała po 10 toreb postanowiłyśmy ,że pójdziemy do Nando's  gdzie zobaczyłyśmy 1D  usiadłyśmy 2 miejsca za nimi  gdy  zamówiłyśmy  już jedzenie   chłopacy dosiedli się do nas nie  było Liama   nie wiem dlaczego rozmawialiśmy do puki  nie przyszło zamówienie  ja zamówiłam 2 chamburgery , fytki i dużą cole a dziewczyny frytki  Niall zapytał czy nie pójdę z  nim na spacer .Zgodziłam się .
Spacer .... 
N.-lubisz Justina Bibera ?
Ja -Tak.
N.Zaśpiewaj np.as long as you love me.
Ja.Nie . Nie umiem śpiewać .
N.-Proszę
J.-Dobra zaśpiewam. 
.... gdy już zaśpiewałam
N.-...... Ty pięknie śpiewasz .
J.-Wcale że ...
nie zdążyłam powiedzieć bo mię pocałował nie wiem dlaczego odwzajemniłam to .
N.-Odwiozę cię .
J.-Ok
....W domu 
Razem z dziewczynami : aaaaaaaaaaaaa  
Naty : Ellie opowiadaj ! Co tam się stało !?
Ja.:Całowaliśmy się . 
Tara: Ja też z Lou!
Naty : Ja z Zaynem .
Ja: Ide rozpakować nowe rzeczy .
oto i one :

1 komentarz:

  1. Wszystko, za szybko się dzieję. Nie do ciągasz pewnych detali. ;c Miałaś fajny pomysł tylko dociągnij je, a blog będzie super. :D
    Zerrie

    OdpowiedzUsuń